czwartek, 25 lutego 2016

Krzysztof Wnuk

Hej !

Dzisiaj na blogu podpis od aktora ze " Szpitala ", który jest emitowany na Tvn-ie - Krzysztofa Wnuka. Prawdę mówiąc poznałam go tylko przez " Szpital " bo inaczej nie miałabym pojęcia, że taki aktor istnieje, ale polubiłam go więc napisałam do niego list. Grał tylko w filmie " Szpiedzy w Warszawie ". 


Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną im. Ludwika Solskiego w Krakowie w roku 1998, grając Kapitana i Fabiana w "Wieczorze Trzech Króli" W. Shakespeare'a w reżyserii A. Polony, Jegora Timofiejewicza w "Samobójcy" N. Erdmana w reżyserii J. Treli oraz Ratcliffa w "Ryszardzie III" W. Shakespeare'a - spektaklu dyplomowym Macieja Fugasa granym w "Łaźni". Po szkole zatrudniony w Teatrze Witkacego.

sposób zdobycia - listownie 
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcia
otrzymałam - podpisane zdjęcia + dwa listy ( pisałam dwa razy ) 

7 komentarzy: