wtorek, 16 lutego 2016

THOMAS ANDERS " MODERN TALKING "

Dzień Dobry !!

Ten post jest dla mnie wyjątkowo ważny, długo zabierałam się do napisania. Zastanawiam się jak opisać swój wymarzony, wyśniony wręcz autograf. Zapewne jak wiecie zdobywając podpis swojego największego idola jest czymś niesamowitym. Pewnie wiecie jakie to cudowne uczucie. Tym właśnie  moim wyśnionym i wymarzonym podpisem jest autograf od cudownego niemieckiego piosenkarza Thomasa Andersa. Thomas jest naprawdę cudowny, meeeega przystojny i ma urzekający głos. Po prostu nie macie zielonego pojęcia jak ja zazdroszczę jego żonie. Naprawdę chciałabym mieć takiego męża. Nikt by pewnie go nie znał gdyby nie zespół " Modern Talking ", który zyskał popularność w latach 80. Niestety w 2003 roku w Berlinie dał ostatni swój koncert, a Thomas rozpoczął karierę solową. Co do Thomasa to tak naprawdę nie dowiedziałabym się o nim, gdyby nie moja babcia, która mi o nim powiedziała. Prawdę mówiąc żałuję czasami , że dowiedziałam się o istnieniu takiego człowieka jak Thomas.. ale spokojnie już wam mówię dlaczego. Gdy dowiedziałam się o jego istnieniu nie mogłam przestać o nim myśleć wszędzie szukałam w internecie jego zdjęć, wywiadów, koncertów etc. Na mp3 mam same jego piosenki. Może to być śmieszne, ale Thomas zadziałał na mnie jak narkotyk. Nawet sami widzicie, kto jest na nagłówku. Nie było dnia, abym przestała o nim myśleć. Tak więc dlatego napisałam tutaj, że czasem żałuję, że dowiedziałam się o jego istnieniu bo po prostu zawrócił mi w głowie. Ostatnio nawet powiedziałam sobie " dosyć ! ", i troszkę wzięłam się w garść i przestałam o nim myśleć. co oczywiście nie zmienia faktu, że i tak go uwielbiam nawet ograniczając sobie trochę dostępu do jego osoby. Z tego względu, że tak go uwielbiam zamówiłam na polskiej stronie fan-clubu koszulkę i szalik. Co prawda kosztowało mnie to, ale czego się nie robi. Co do piosenek samego Thomasa jak i jeszcze Modern Talking nie wszystkie przypadły mi do gustu... albo inaczej, nie wpadły mi w ucho. Piosenki, które uwielbiam podam Wam na dole. Tym czasem zaprezentuję Wam autografy a mam ich aż 6 z czego cztery jestem w stanie przeznaczyć na wymianę oczywiście tylko poważne propozycję. A co do zdobycia autografów nie będę Wam podawała sposobu, gdyż on jest już nieaktualny.































Thomas Anders, właściwie Bernd Weidung (ur. 1 marca 1963 roku we wsi Mörz, w gminie Münstermaifeld koło Koblencji) – niemiecki piosenkarz, kompozytor i producent muzyczny. Znany przede wszystkim jako członek duetu Modern Talking (1984-1987 i 1998-2003), śpiewającego w języku angielskim.

sposób zdobycia - ...
otrzymałam - 6 podpisanych kart 

10 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/13-alessandro-del-piero.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Fajnie , że zdobyłaś swoje wymarzone autografy!
    Zapraszam do siebie : http://meandsportstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i zazdroszczę! Też chciałabym mieć tyle autografów z moim idolem, to samo tyczy się ubrań.

    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. michalpajak.blogspot.com GRATULACJĘ

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty, wspaniałe autografy.. GRATULUJĘ!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysl na post ;) swietnie wszystko opisałaś! Duży plus za filmiki c;
    Olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :D Thomas też go lubię. kiedyś byłam na jego koncercie. zazdroszczę Tobie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń