niedziela, 21 lutego 2016

Lucyna Malec

Hej !

Dzisiaj na blogu podpis od aktorki z serialu " Na Wspólnej " - Lucyny Malec. Znana również z takich filmów jak : " Mój Nikifor " , " Bulionerzy " , " Czas Honoru " , " Doręczyciel " . Ma córkę Zofię, która cierpi na porażenie mózgowe :( . Od dwudziestu pięciu lat jest związana z warszawskim Teatrem Kwadrat. W 2013 na Ogólnopolskim Festiwalu Teatrów Prywatnych spektaklem "Grace i Gloria" razem ze Stanisławą Celińską zdobyła Nagrodę Publiczności i Nagrodę Jury w kategorii najlepszy spektakl.


Lucyna Malec (ur. 27 lipca 1966 w Bielsku-Białej) – polska aktorka teatralna, filmowa i telewizyjna, piosenkarka.

sposób zdobycia - listownie
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcia
otrzymałam - podpisane zdjęcia + dodatkowe  ( To tutaj ) 

10 komentarzy:

  1. Super, że masz tyle autografów! Wielkie gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Masz bardzo ciekawą pasję,sam miałem kiedyś pomysł żeby zbierać autografy ale niestety miałem do tego słomiany zapał.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie! Zazdro! http://psychoo01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju zazdroszczę Ci, że masz tyle autografów. Ja mam tylko kilkanaście.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2016/02/thanks-for-lba.html
    Zapraszam na najnowszy post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle autografów... Wow świetny blog. Miło się czyta :)

    http://wiktorialenik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, przeglądam Twojego bloga i oczom nie widzę, zawzięta jesteś :) Powodzenia! Swoją drogą, ile już ich masz?

    OdpowiedzUsuń