czwartek, 18 lutego 2016

Borys Mańkowski

Hej !

Dzisiaj coś z innej beczki, podpis od zaowodnika MMA. Mańkowski jest medalistą wielu turniejów i zawodów zapaśniczych oraz grapplingowych na terenie Polski. Zwyciężał m.in. w międzynarodowym turnieju w zapasach o Puchar Sobieskiego w 2005 roku (kat. -66 kg) oraz w II mistrzostwach Polski w grapplingu w 2010 roku (kat.- 75 kg. seniorzy, no-gi). W latach 2006-2007 amatorsko walczył w MMA uzyskując bilans trzech zwycięstw i jednej porażki. Uwielbiam KSW tak więc z tych podpisów bardzo się cieszę. 





Borys Mańkowski (ur. 13 października 1989 w Poznaniu) – polski zapaśnik i zawodnik MMA wagi półśredniej (walczył również w wadze lekkiej). Aktualny międzynarodowy mistrz KSW w wadze półśredniej.

sposób zdobycia - listownie
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, 5 zdjęć
otrzymałam - 5 zdjęć podpisanych

8 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/17-luca-dotto.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że udało Ci się zdobyć te podpisy!
    Ja akurat nie interesuje się takimi sportami ;d

    http://part-of2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tylu autografów! Ja nie mam ani jednego ;/ Wcześniej nie spotkałam się z jego imieniem- może dlatego że za często nie oglądam turniejów lub KSW :3

    Pozdrawiam, Ilonciaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. michalpajak.blogspot.com GRATULACJĘ

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa ze zbieraniem takich autografów :)

    Pozdrawiam,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń