środa, 19 sierpnia 2015

50. Wojciech Wysocki

Hej !

Dzisiaj na blogu podpis z serialu " Na Wspólnej " a tak dokładnie jest to autograf od Wojciecha Wysockiego. Znany również z takich filmów jak : " Deja vu " , " Nic śmiesznego " , " Ranczo " , " Wszyscy jesteśmy Chrystusami ". Każdy podpis z tego serialu jest dla mnie bardzo cenny.



Wojciech Wysocki (ur. 16 stycznia 1953 w Szczecinie) – polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny.

sposób zdobycia - listownie
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, dwa zdjęcia
otrzymałam - dwa zdjęcia podpisane

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy pomysł na bloga. To niesamowite, że uzbierałaś ich już aż tyle. :) Naprawdę super!

    Pozdrawiam cieplutko i życzę powodzenia,
    Pluta Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tego aktora z telewizji, najbardziej zapamiętałam go z roli doktora w "Ranczo" :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń