czwartek, 30 lipca 2015

41. Joanna Jabłczyńska

Cześć 

Dzisiaj pokażę Wam podpis od aktorki, którą obecnie możemy oglądać w serialu " Na Wspólnej ". W 2006 roku wystąpiła w trzeciej edycji programu Taniec z gwiazdami. Tańczyła w parze z Piotrem Kiszką i odpadła w ósmym odcinku zajmując czwarte miejsce. Wystąpiła także w specjalnym odcinku Taniec z gwiazdami (Najpiękniejsze tańce). W roku 2008 wystąpiła w III edycji programu Jak oni śpiewają i zajęła 2. miejsce. Brała udział także w VI edycji tego programu. Przegrała w pojedynku z Patricią Kazadi. Zajęła 8. miejsce wśród 11 uczestników.



Joanna Natalia Jabłczyńska (ur. 9 grudnia 1985 w Warszawie) – polska piosenkarka, aktorka, także dubbingowa i dziennikarka w programach młodzieżowych.

sposób zdobycia - listownie 
wysłałam- list, koperta zwrotna ze znaczkiem, trzy zdjęcia
otrzymałam - trzy zdjęcia podpisane ( jedno poszło na wymianę ) 

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa tematyka bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie spotkałam bloga o takiej tematyce. Ciekawe :) Samych sukcesów życzę! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Dużo już zdobyłaś tych autografów. Widać, że nie dajesz za wygraną. Asia jest bardzo fajna aktorką, przyjemnie się ją ogląda :) Pozdrawiam :) https://hiszpanna.wix.com/hiszpanna

    OdpowiedzUsuń