środa, 24 lutego 2016

Magdalena Walach i Paweł Okraska

Dzień Dobry !

Dzisiaj na blogu podpisy małżeństwa, dokładnie to są aktorzy i aktorka doskonale znana z " Komisarz Alex " , " Ziarno prawdy " , " Tancerze " , " Pensjonat pod różą ". Miałam przyjemność spotkać Panią Magdę osobiście jak nagrywali scenę na przeciwko mojej kamienicy. Był jeszcze Pawlicki i Czop. Pani Magdzie pożyczyłam marker, ale niestety nie zdobyłam podpisu osobiście ( listownie nabyłam ). Postanowiłam napisać jeszcze raz i napisałam, że byłam i czekałam, ale niestety jakiś Pan przyszedł i kazał już jechać. Tak dokładnie nagrywali na stacji benzynowej. Było bardzo fajnie i byłam podekscytowana bo jeszcze nigdy nie widziałam nagrywania serialu na żywo. 
Mąż Pani Magdy, Paweł Okraska jest również aktorem. Znany z " Przedwiośnie " , " Yuma " , "M jak miłość " , " Och, Karol 2 ". Małżeństwo ma syna Piotra ( ur. 2006 ). Cieszę się z tych podpisów.







Magdalena Walach (ur. 13 maja 1976 w Raciborzu) – polska aktorka filmowa i teatralna.


Paweł Okraska (ur. 6 stycznia 1975 w Krakowie) – polski aktor filmowy i teatralny.

sposób zdobycia - listownie
wysłałam - list , koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcia
otrzymałam - podpisane zdjęcia

7 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Zapraszam do mnie: http://grafkamil.blogspot.com/2016/02/23-grzegorz-halama.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. michalpajak.blogspot.com/2016/02/25-jerzy-dudek.html GRATULACJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/02/23-killian-peier-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  5. super post ! Zazdroszcze że mogłaś spotkac sie z tymi ludźmi

    OdpowiedzUsuń