niedziela, 31 stycznia 2016

Sylwia Oksiuta

Cześć !!!

Dzisiaj pokażę Wam autograf, który jest dla mnie bardzo cenny. Hm.. może nie tyle co cenny, ale zaliczam go do tych wymarzonych. Prawdę mówiąc moja list autografów wymarzonych nie przekracza 15 podpisów. Autograf należy do aktorki, którą możemy oglądać w "Szpitalu " na antenie, mam anwet od niej list, którego tutaj nie publikuję. Uwielbiam ten serial... czy to serial? Nie, to program z gatunku scripted docu. Jest on naprawdę świetny a aktorzy naprawdę genialni. Najbardziej uwielbiam Pana Macieja Słotę ordynatora, ale to w innym poście. Przechodząc do Pani Sylwii Oksiuty...





Sylwia Oksiuta (ur. 19 stycznia 1982 w Białymstoku) – polska aktorka teatralna i filmowa, scenarzysta, arteterapeuta. Ukończyła następujące szkoły artystyczne: Akademię Teatralną w Warszawie, Wydział Sztuki Lalkarskiej w Białymstoku oraz Krakowską Szkołę Filmu i Komunikacji Audiowizualnej ( scenariopisarstwo). Ponadto podyplomowo studia na Wydziale Wychowania Artystycznego AJD w Częstochowie - Terapia pedagogiczna z Arteterapią - dyplom z teatroterapii.

sposób zdobycia - listownie 
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcia
otrzymałam - podpisane zdjęcia + dodatkowe + list

5 komentarzy:

  1. Pani Sylwia naprawdę dba o swoich fanów pisząc taką miła dedykację i nawet włożyć przy tym pracy żeby ozdobić tą dedykację , ma bardzo ładne pismo.Serdecznie Ci gratuluje także posiadam pani Sylwi podpis. pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    http://autografycatharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    http://autografy-dawida123.blogspot.com/2016/01/57-asier-illarramendi.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :D zapraszam do mnie http://futbolove-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń