sobota, 9 stycznia 2016

Kamilla Baar - Kochańska i Wojciech Błach

Hej!

Dzisiaj na blogu przedstawiam dwa podpisy, które są ze sobą powiązane, choć od pewnego czasu już nie. Są to podpisy od Kamilli Baar i Wojciecha Błacha, którzy już od dłuższego czasu nie są razem. Pani Kamilla obecnie wyszła za adwokata, który jest o wiele starszy. Oczywiście wiecie, że są aktorami. Panią Kamillę można obecnie oglądać w serialu " Na dobre i na złe " a Pana Wojciecha w serialu " Na Wspólnej ". Tworzyli bardzo ciekawą parę i szkoda, że nie są już razem. Podpis Pana Wojtka zdobyłam pisząc do Pani Kamilli, która spełniła moją prośbę. Przyjęła nazwisko po swoim nowym mężu i ma na nazwisko Kochańska.





Kamilla Baar-Kochańska (ur. 6 października 1979 w Człuchowie) – polska aktorka filmowa, teatralna i telewizyjna.


Wojciech Błach (ur. 22 maja 1972 w Katowicach) – polski aktor filmowy i teatralny.

sposób zdobycia - listownie
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcia
otrzymałam - podpisane zdjęcia plus dwa 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję. Zapraszam do mnie autografyjr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm no to mam nieaktualny autograf, bo ja dostałam jeszcze z nazwiskiem Baar ;)
    Gratulacje :)

    //dosiazbiera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D
    Uwielbiamy panią Kamillę. ♥

    Zapraszamy na nowy wpis:
    http://siwat-agrafek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń