poniedziałek, 11 stycznia 2016

Zenon Martyniuk

Hej !

Dzisiaj przedstawię Wam gwiazdę disco polo. Podpis należy do Zenona Martyniuka. Miałam okazję być na jego koncercie lecz nie udało mi się zdobyć podpisów. Pan Zenon ma bardzo ładny głos, chociaż pewnie dla innych mógłby śpiewać inny gatunek muzyki, gdyż nie każdy przepada z disco polo. Znany z takich utworów jak: " Dziewczyna z klubu Disco ", " Królowa nocy ", " Pszczółka Maja " , " W sercu mi graj " i  wielu innych.






Zenon Martyniuk (ur. 23 czerwca 1969 w Gredelach) – polski muzyk związany z gatunkiem disco polo, wokalista zespołu Akcent.

sposób zdobycia -listownie 
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcia
otrzymałam - podpisane zdjęcia oraz płytę, której nie na byłam listownie tylko przez pewien kontakt. 

7 komentarzy: