środa, 20 stycznia 2016

Anna Potaczek i Maciej Dębosz

Witajcie !

Dzisiaj pokażę Wam dwa autografy, które zaliczam do wymarzonych. Są od aktorów jak i od policjantów znanych z " W11 Wydział Śledczy ". Niestety serial nie jest już nadawany co jest smutnym faktem, ale można oglądać powtórki. Jest to moja ulubiona para z W11. Od Pani Anny Potaczek posiadam również list z którego jestem bardzo szczęśliwa. Pani Anna a właściwie Aniela była taka miła, że zdobyła dla mnie podpis Pana Macieja Dębosza.

Anna Potaczek - wł. Aniela Potaczek (ur. 31 marca 1963 w Mszanie Dolnej) – policjantka, aktorka niezawodowa. Znana głównie z występów w serialach stacji TVN W11 − Wydział Śledczy i Detektywi.
Ukończyła liceum ekonomiczne i studia prawnicze na Uniwersytecie Jagiellońskim, jednak nigdy nie pracowała jako prawnik. Już w trakcie studiów rozpoczęła pracę w policji, przeszła do wydziału operacyjno-dochodzeniowego i później została jego kierownikiem. Od 17 lat kieruje sekcją, która liczy 8 osób. Ma męża i trzech synów – Grzegorz ur. w 1988 r., bliźniacy Krzysztof i Paweł urodzeni w 1993. 

Maciej Dębosz - (ur. 23 listopada 1973 w Krakowie) – policjant, aktor niezawodowy. Znany głównie z występów w serialach stacji TVN W11 – Wydział Śledczy i Detektywi oraz Wipeout – Wymiatacze.
Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie. Od 1995 r. pracuje w policji. Od 1996 r. jako antyterrorysta. W latach 2000–2001 oraz 2003–2004 przybywał na misjach pokojowych ONZ w Kosowie. W 2007 r. został dowódcą Plutonu Szturmowego Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji. Ma żonę Dorotę Dębosz i syna Patryka urodzonego w 1995.
Autografy zdobyłam wysyłając prośbę na adres TVN-u w Krakowie. Jestem bardzo szczęśliwa z tych podpisów. 





sposób zdobycia - listownie
wysłałam - list, koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcie 
otrzymałam - podpisane zdjęcia plus kartę

9 komentarzy: