sobota, 12 marca 2016

Maria Czubaszek i Wojciech Karolak

Siemka !

Dzisiaj na blogu autograf od świetnej osoby - Marii Czubaszek. Znana m.in. ze " Spadkobierców ". Prawdę mówiąc obawiałam się wysyłać list, gdyż Pani Maria nie przepada z dziećmi, ale jednak postanowiłam, że spróbuję. Nie spodziewałam się, że Pani Maria tak mnie zaskoczy ! Byłam mile zaskoczona. Dostałam list nie w mojej kopercie i Pani Maria podpisała dwa zdjęcia, gdzie była sama na nich i dołączyła pocztówkę i napisała na niej, że jak spotka Artura Andrusa no i weźmie podpis od swojego męża to mi odeśle - wysłane przeze mnie zdjęcia były z Arturem i Wojciechem. Pani Maria wysłała do mnie znowu list z pozostałymi zdjęciami i dołączyła drugą pocztówkę. Baaardzo się cieszę z tych podpisów i Pani Maria jest naprawdę bardzo miłą osobą. 













Maria Alicja Czubaszek-Karolak z domu Bacz (ur. 9 sierpnia 1939 w Warszawie) – polska pisarka i satyryk, autorka tekstów piosenek, scenarzystka, felietonistka, dziennikarka, komentatorka "Szkła kontaktowego" TVN24 i juror licznych przeglądów kabaretowych.

sposób zdobycia - listownie 
wysłałam -list, koperta zwrotna ze znaczkiem, zdjęcia
otrzymałam - podpisane zdjęcia + dwie pocztówki 

8 komentarzy: